„Future ft. Marketing – online edition“ – prozor u svijet marketinga

„Future ft. Marketing – online edition“ – prozor u svijet marketinga

Digitalni, izravni, content i e-mail marketing nazivi su s kojima se svakodnevno susrećemo, no što se zapravo krije iza njih? Trebamo li znati slagati rime i je li istina ili mit da je život marketingaša lišen matematike i brojki?

Na ta i još brojna pitanja vezana uz marketinšku branšu odgovorit će marketinški "čarobnjaci” na panelu „Future ft. Marketing" koji se već treću godinu organizira na našem Fakultetu, a već drugu organizaciju vode studenti diplomskog smjera Marketing u suradnji s Katedrom za Marketing.

Ove godine, zbog trenutne nesvakidašnje situacije, naši studenti-marketingaši ovogodišnjem panelu dodali su predznak online i preselili ga u virtualno okruženje.
 
Future ft. Marketing – online edition" održat će se 21. svibnja 2020., s početkom u 11:00 sati, u obliku webinara kojem možete pristupiti ovdje.

Događaj je predviđen kroz dvije aktivnosti:

11:00 – 11:45 – online panel rasprava stručnjaka iz marketinga
Što to zapravo nosi posao u marketingu i zbog čega se u posljednjih deset godina bilježi porast potražnje za stručnjacima iz ove branše, otkrit će nam marketinški stručnjaci koji su svoje studentske dane provodili u klupama našeg Fakulteta. Panelisti koji će nam se pridružiti podijelit će svoja iskustva iz uzbudljivog poslovnog svijeta, dati nam uvid u raznolike i kreativne mogućnosti kojima studij marketinga otvara vrata i, nadamo se, otkriti studentima koji trik kako se uspješno predstaviti na razgovoru za posao u marketingu. 

Nedavno naši studenti, a danas marketinški stručnjaci. Tri različite pozicije, tri različite organizacije, a jedna diploma - ona iz marketinga. Kako izgleda marketing  "behind the scenes" i u kojem se sve smjeru može razviti, otkrit će nam naši panelisti Isabella L. Dintinjana, Oliver Travaš i Ivana Validžić. 

Isabella L. Dintinjana je završila Marketing diplomski studij na EFRI-ju, radila u digitalnom marketingu startupa za online osiguranja, a zatim oglašavanje u digitalnoj agenciji. Prije dvije godine preselila se u Nizozemsku gdje je dodatno upisala studij Data Science. 
 
Po završetku studija marketinga i PDSS-a iz Marketing Menadžmenta Oliver Travaš je svoju karijeru razvijao u internacionalnim FMCG tvrtkama kao što su P&G i Reckitt Benckiser, a danas radi kao Sales Force Efectiveness & CRM Manager u brzorastućoj farmaceutskoj tvrtci JGL, gdje uz pomoć marketinga unaprjeđuje prodaju i radi na jačanju tvrtke u cjelini. 

Ivana Validžić voditeljica je strategije i razvoja poslovanja u agenciji Brigada već više od 7 godina. Do današnje pozicije stratega s dokazanom sposobnošću razvoja i implementacije učinkovite strategije za poticanje stalnog rasta različitih brendova dovelo ju je marketinško usmjerenje na Ekonomskom fakultetu u Rijeci i magisterij koji su bili orijentirani prema ponašanju potrošača i neuromarketingu. Dokaz uspješnosti Ivane i Brigade najbolje potvrđuju brojne svjetski priznate nagrade koje je ovaj tim osvojio kao priznanje za svoj rad.


11:50 - 12:20 - online druženje 'Studenti studentima' 
Kako izgleda studirati marketing na diplomskom studiju na EFRI, koje su zanimljivosti, prednosti, koji su izazovi, koliko je dinamično, koliko teško, koliko ima prakse, koliko projekata s gospodarstvom, i odgovore na još mnoga druga pitanja, ponuditi će u opuštenom online druženju studenti 2. godine diplomskog studija Marketing svim zainteresiranim studentima 3. godine preddiplomskog studija.
Studenti koji će podijeliti svoja iskustva sa studija Marketinga su Ivana Brkljačić, Krešimir Cvitković i Carla Olujić. 

Vidimo se!


Calendar

This page uses cookies in order to ensure better user experience. To continue using this site, click "I agree." Cookie settings can be configured in your web browser and you can learn more about or privacy policy here. I agree