Home
About us
Student billboard & Faculty news
Introduction
Administrative and technical staff
Eco EFRI
International activites
Press clipping
Charity work
Legal Framework
Javna objava o trošenju sredstava proračunskih korisnika
Recruitment selection process
Study Programs in English
Search
EFRI Gospodarski forum
EFRI Gospodarski forum 2023
Study Programs in English
Search
EDT konferencija
Zbornik radova EDT konferencije
Study Programs in English
Search
Study programs
Integrated undergraduate and graduate study
Undergraduate studies
Graduate studies
Postgraduate studies
Online studies
Study Programs in English
City of Rijeka
Study Programs in English
Search
Professors & Research
Conferences organized by EFRI
Teaching staff
EFRI EXCLUSIVE papers
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci/ Proceedings of Rijeka Faculty of Economics
Projects
Centre for Health economics and Pharmacoeconomic
Faculty Council
Scientific conferences
Intranet
Study Programs in English
Search
Life at EFRI
ALUMNI EFRI
Health & Wellbeing
EFRI sport
Student associations
Summer School
Life Long Learning
Library
Student mobility and Internationalization
Study Programs in English
Search
The Career Centre
About
Od Fakulteta do zaposlenja - iskustva studenata
Events and Activities
Cooperation with Business Community
Project CEZAR
Internship
EFRI stars
Job announcement
Contact
Study Programs in English
Search
Contact us
Working hours
Izjava o digitalnoj pristupačnosti
Ask us
How to reach us?
Access to informations
Data Protection Officer
Privacy statement
Study Programs in English
Search
Photo album
You are here
About us
Student billboard & Faculty news
„Future ft. Marketing – online edition“ – prozor u svijet marketinga
Digitalni, izravni, content i e-mail marketing nazivi su s kojima se svakodnevno susrećemo, no što se zapravo krije iza njih? Trebamo li znati slagati rime i je li istina ili mit da je život marketingaša lišen matematike i brojki?
Na ta i još brojna pitanja vezana uz marketinšku branšu odgovorit će marketinški "čarobnjaci” na panelu „Future ft. Marketing" koji se već treću godinu organizira na našem Fakultetu, a već drugu organizaciju vode studenti diplomskog smjera Marketing u suradnji s Katedrom za Marketing.
Ove godine, zbog trenutne nesvakidašnje situacije, naši studenti-marketingaši ovogodišnjem panelu dodali su predznak online i preselili ga u virtualno okruženje.
„
Future ft. Marketing – online edition"
održat će se
21. svibnja 2020., s početkom u 11:00 sati
, u obliku webinara kojem možete pristupiti
ovdje.
Događaj je predviđen kroz dvije aktivnosti:
11:00 – 11:45 – online panel rasprava stručnjaka iz marketinga
Što to zapravo nosi posao u marketingu i zbog čega se u posljednjih deset godina bilježi porast potražnje za stručnjacima iz ove branše, otkrit će nam marketinški stručnjaci koji su svoje studentske dane provodili u klupama našeg Fakulteta. Panelisti koji će nam se pridružiti podijelit će svoja iskustva iz uzbudljivog poslovnog svijeta, dati nam uvid u raznolike i kreativne mogućnosti kojima studij marketinga otvara vrata i, nadamo se, otkriti studentima koji trik kako se uspješno predstaviti na razgovoru za posao u marketingu.
Nedavno naši studenti, a danas marketinški stručnjaci. Tri različite pozicije, tri različite organizacije, a jedna diploma - ona iz marketinga. Kako izgleda marketing "behind the scenes" i u kojem se sve smjeru može razviti, otkrit će nam naši panelisti Isabella L. Dintinjana, Oliver Travaš i Ivana Validžić.
Isabella L. Dintinjana
je završila Marketing diplomski studij na EFRI-ju, radila u digitalnom marketingu startupa za online osiguranja, a zatim oglašavanje u digitalnoj agenciji. Prije dvije godine preselila se u Nizozemsku gdje je dodatno upisala studij Data Science.
Po završetku studija marketinga i PDSS-a iz Marketing Menadžmenta
Oliver Travaš
je svoju karijeru razvijao u internacionalnim FMCG tvrtkama kao što su P&G i Reckitt Benckiser, a danas radi kao Sales Force Efectiveness & CRM Manager u brzorastućoj farmaceutskoj tvrtci JGL, gdje uz pomoć marketinga unaprjeđuje prodaju i radi na jačanju tvrtke u cjelini.
Ivana Validžić
voditeljica je strategije i razvoja poslovanja u agenciji Brigada već više od 7 godina. Do današnje pozicije stratega s dokazanom sposobnošću razvoja i implementacije učinkovite strategije za poticanje stalnog rasta različitih brendova dovelo ju je marketinško usmjerenje na Ekonomskom fakultetu u Rijeci i magisterij koji su bili orijentirani prema ponašanju potrošača i neuromarketingu. Dokaz uspješnosti Ivane i Brigade najbolje potvrđuju brojne svjetski priznate nagrade koje je ovaj tim osvojio kao priznanje za svoj rad.
11:50 - 12:20 - online druženje 'Studenti studentima'
Kako izgleda studirati marketing na diplomskom studiju na EFRI, koje su zanimljivosti, prednosti, koji su izazovi, koliko je dinamično, koliko teško, koliko ima prakse, koliko projekata s gospodarstvom, i odgovore na još mnoga druga pitanja, ponuditi će u opuštenom online druženju studenti 2. godine diplomskog studija Marketing svim zainteresiranim studentima 3. godine preddiplomskog studija.
Studenti koji će podijeliti svoja iskustva sa studija Marketinga su Ivana Brkljačić, Krešimir Cvitković i Carla Olujić.
Vidimo se!
Student billboard & Faculty news
Introduction
A Welcome Letter from the Management Board
Mission, Vision and Core Values
Organizational design of the Faculty
International Advisory Board
Quality Assurance System
Accreditations and Memberships
Administrative and technical staff
Eco EFRI
International activites
Press clipping
Charity work
Legal Framework
Javna objava o trošenju sredstava proračunskih korisnika
Recruitment selection process
Calendar
Press clipping
Press clipping
This website uses cookies to provide a better user experience and functionality.
Find out more