„Future ft. Marketing – online edition“ – prozor u svijet marketinga

„Future ft. Marketing – online edition“ – prozor u svijet marketinga

Digitalni, izravni, content i e-mail marketing nazivi su s kojima se svakodnevno susrećemo, no što se zapravo krije iza njih? Trebamo li znati slagati rime i je li istina ili mit da je život marketingaša lišen matematike i brojki?

Na ta i još brojna pitanja vezana uz marketinšku branšu odgovorit će marketinški "čarobnjaci” na panelu „Future ft. Marketing" koji se već treću godinu organizira na našem Fakultetu, a već drugu organizaciju vode studenti diplomskog smjera Marketing u suradnji s Katedrom za Marketing.

Ove godine, zbog trenutne nesvakidašnje situacije, naši studenti-marketingaši ovogodišnjem panelu dodali su predznak online i preselili ga u virtualno okruženje.
 
Future ft. Marketing – online edition" održat će se 21. svibnja 2020., s početkom u 11:00 sati, u obliku webinara kojem možete pristupiti ovdje.

Događaj je predviđen kroz dvije aktivnosti:

11:00 – 11:45 – online panel rasprava stručnjaka iz marketinga
Što to zapravo nosi posao u marketingu i zbog čega se u posljednjih deset godina bilježi porast potražnje za stručnjacima iz ove branše, otkrit će nam marketinški stručnjaci koji su svoje studentske dane provodili u klupama našeg Fakulteta. Panelisti koji će nam se pridružiti podijelit će svoja iskustva iz uzbudljivog poslovnog svijeta, dati nam uvid u raznolike i kreativne mogućnosti kojima studij marketinga otvara vrata i, nadamo se, otkriti studentima koji trik kako se uspješno predstaviti na razgovoru za posao u marketingu. 

Nedavno naši studenti, a danas marketinški stručnjaci. Tri različite pozicije, tri različite organizacije, a jedna diploma - ona iz marketinga. Kako izgleda marketing  "behind the scenes" i u kojem se sve smjeru može razviti, otkrit će nam naši panelisti Isabella L. Dintinjana, Oliver Travaš i Ivana Validžić. 

Isabella L. Dintinjana je završila Marketing diplomski studij na EFRI-ju, radila u digitalnom marketingu startupa za online osiguranja, a zatim oglašavanje u digitalnoj agenciji. Prije dvije godine preselila se u Nizozemsku gdje je dodatno upisala studij Data Science. 
 
Po završetku studija marketinga i PDSS-a iz Marketing Menadžmenta Oliver Travaš je svoju karijeru razvijao u internacionalnim FMCG tvrtkama kao što su P&G i Reckitt Benckiser, a danas radi kao Sales Force Efectiveness & CRM Manager u brzorastućoj farmaceutskoj tvrtci JGL, gdje uz pomoć marketinga unaprjeđuje prodaju i radi na jačanju tvrtke u cjelini. 

Ivana Validžić voditeljica je strategije i razvoja poslovanja u agenciji Brigada već više od 7 godina. Do današnje pozicije stratega s dokazanom sposobnošću razvoja i implementacije učinkovite strategije za poticanje stalnog rasta različitih brendova dovelo ju je marketinško usmjerenje na Ekonomskom fakultetu u Rijeci i magisterij koji su bili orijentirani prema ponašanju potrošača i neuromarketingu. Dokaz uspješnosti Ivane i Brigade najbolje potvrđuju brojne svjetski priznate nagrade koje je ovaj tim osvojio kao priznanje za svoj rad.


11:50 - 12:20 - online druženje 'Studenti studentima' 
Kako izgleda studirati marketing na diplomskom studiju na EFRI, koje su zanimljivosti, prednosti, koji su izazovi, koliko je dinamično, koliko teško, koliko ima prakse, koliko projekata s gospodarstvom, i odgovore na još mnoga druga pitanja, ponuditi će u opuštenom online druženju studenti 2. godine diplomskog studija Marketing svim zainteresiranim studentima 3. godine preddiplomskog studija.
Studenti koji će podijeliti svoja iskustva sa studija Marketinga su Ivana Brkljačić, Krešimir Cvitković i Carla Olujić. 

Vidimo se!


Kalendar

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Za nastavak korištenja web stranice kliknite na "Slažem se". Postavke kolačića mogu se konfigurirati u vašem web pregledniku, a više informacija potražite ovdje. Slažem se