Future ft. Marketing, V4 - iskustvo studiranja i karijere u Marketingu

Future ft. Marketing, V4 - iskustvo studiranja i karijere u Marketingu

Studenti smjera Marketing u suradnji s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, četvrtu godinu za redom, 20.05. u 9.15h organiziraju događaj pod nazivom „Future ft. Marketing, V4". Događaj ima za cilj studentima koji su pred odabirom usmjerenja diplomskog studija, predstaviti iskustvo studiranja marketinga na EFRI-u, kao i karijeru u marketingu.

 

Događaj je predviđen kroz 3 aktivnosti:

1)      09:15 – 10:10 - 'Digitalni vs. Klasični marketing' – Panel rasprava marketinških stručnjaka o karijeri u klasičnom i digitalnom marketingu

- Panelisti su alumni našeg Fakulteta koji razvijaju zanimljivu marketinšku karijeru. Cilj je studentima kroz diskusiju predočiti što im karijera u marketingu može ponuditi te koja znanja, vještine i kompetencije moraju usvojiti u kontekstu digitalnog i klasičnog marketinga kako bi ih tržište rada prepoznalo.

Panelisti su Isabella L. Dintinjana, Tomislav Pancirov i Oliver Travaš.

 

Isabella L. Dintinjana - Marketing & Data Scientist, agencija Yourzine, suosnivač startup-a TheSwipe.

 

Tomislav Pancirov – Social Media Marketing, lifestyle poduzetnik, konzultant digitalnog i kreativnog marketinga, digitalni nomad, vlasnik vlastite digitalne agencije više od 6 godina.

 

Oliver Travaš - Marketing & Sales, SFE&CRM manager u JGL-u, ranije u P&G-u i Reckitt Benckiser-u na pozicijama u marketingu i prodaji.

 

2)      10:10 – 10:35 - Predstavljanje aktivnosti Katedre za marketing i proglašenje najboljih studentskih projekata

Predstavljanje projekata na kojima su studenti diplomskog studija Marketing radili na kolegijima Katedre za marketing tijekom kojih su u suradnji s poslovnim subjektima stjecali praktična marketinška znanja, vještine i kompetencije. Cilj je istaknuti najbolje studentske radove, zahvaliti poslovnim subjektima na suradnji te predstaviti mogućnosti daljnje suradnje.

 

3)      10:35 – 10:50  – 'Studenti studentima'Iskustvo studiranja diplomskog studija marketing iz perspektive naših studenata

Kako izgleda studiranje diplomskog smjera Marketing iz 'prve ruke'? Cilj je studentima koji upisuju diplomski studij pružiti informacije o iskustvu studiranja marketinga na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Studentice koje će podijeliti svoje iskustvo su Ivana Jukić i Anita Širola.

 

Ivana Jukić - Prvostupnica javne uprave i EFRI-ja, studentica 2. godine diplomskog smjera Marketing, voditeljica na Radio Sovi, koorganizator Inspire Me eventa sa završenih preko 50 tečajeva, edukacija i radionica.

 

Anita Širola – Studentica 1. godine diplomskog smjera Marketing, Social media marketing pripravnica u Hexis-u i organizatorica nekoliko LinkedIn radionica.

 

 

Google Meet link za prisustvo na događaju: https://meet.google.com/yvx-vcks-ynv

Kalendar

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više