Studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci dobili su priliku raditi na rješenju poslovnog izazova, u praksi pokazati znanje i vještine te predstaviti svoje ideje svjetskom lideru u kozmetičkoj industriji, kompaniji L’Oréal.
L’Oréal Adria je Ekonomskom fakultetu u Rijeci dugogodišnji partner iz područja gospodarstva, a studenti diplomskog studija smjera Marketing i Smjera International Business (na engleskom jeziku) ponudili su svoja rješenja i usko surađivali s njima kroz nastavu na kolegijima Katedre za marketing.
L'Oréal Adria je podružnica Grupe L'Oréal u Hrvatskoj te je dio Adria-Balkan klastera koji čini 9 tržišta u regiji i zauzima lidersku poziciju u industriji ljepote na svakome od njih. Kompanija je usmjerena ka dugoročnom razvoju biznisa i potencijala zaposlenih te pruža iznimne mogućnosti za razvoj novih ideja, preuzimanje širokog spektra odgovornosti i postavljanje visokih standarda u svakom aspektu poslovanja.
L’Oréal Adria-Balkan zadao je studentima kolegija Ponašanje potrošača Ekonomskog fakulteta u Rijeci poslovni slučaj na temu promicanja osiguravanja jednakih mogućnosti pri zapošljavanju. Zadatak je bio pomoći u rješavanju poslovnog izazova daljnjeg razvoja rodno jednakih timova, te svojim idejama pridonijeli povećanom interesu kandidata za rad u ovoj multinacionalnoj kompaniji, kako muškaraca, tako i žena.
Od studenata se očekivalo da provedu analizu tržišta te ponude rješenja koja će biti primjenjiva za predočeni problem, a konkretan zadatak bio je staviti se u ulogu marketinške agencije koja pomaže L'Oréalu ojačati poziciju poželjnog poslodavca među studentima. Prije svega, morali su istražiti percepciju studenata o L'Oréalu kao poslodavcu, definirati faktore koji mlade privlače ili odbijaju od današnjih poslodavaca te na temelju toga predložiti aktivnosti koje bi istaknule jake strane kompanije i privukle mlade talente.
Svi timovi su dosta truda uložili u razradu kvalitetnih metoda istraživanja, prepoznali kompanije koje mladima nude vrhunske mogućnosti razvoja te dali velik broj zanimljivih ideja koje bi L'Oréalu pomogle da svoje poslovanje otvori mladima i zainteresira ih za brzu i dinamičnu industriju u kojoj L'Oréal djeluje.
Svoj finalni rad studenti su prezentirali pred komisijom L’Oréal Adria-Balkan u lipnju 2020. u virtualnom okruženju, uvjetovanom novonastalom situacijom.
Pobjednički tim istaknuo se jasnom diferencijacijom Grupe od samih brendova, otišli su korak dalje prilikom prikupljanja podataka i na temelju toga dali velik broj kvalitetnih i konkretnih prijedloga relevantnih za naše tržište. I ostali timovi su se odlično snašli te je finalna prezentacija rezultirala velikim brojem ideja koje će pridonijeti poslovanju L’Oréal Adria-Balkan u budućnosti.
Timovi koji su osvojili prva tri mjesta su:
1.mjesto: Marijana Bogdanović, Ana Krunić, Maja Želežić;
2.mjesto: Katarina Kombura, Karla Vizinger, Marija Vidović;
3.mjesto: Melanie Kosovac, Nives Milinović, Domagoj Paljević.
Čestitke pobjednicima i velika pohvala svim studentima koji su sudjelovali i koji su svojim idejama pridonijeli rješavanju poslovnog problema.
U sklopu nastave na kolegiju Ponašanje potrošača, kao i ostalim kolegijima u sklopu katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Rijeci, unatoč ograničenom tijeku nastave u ovoj akademskoj godini (2019/2020) ostvarena je suradnja s 12 partnera iz realnog sektora.
Studenti na svim razinama studija odradili su 4 studije slučaja u sklopu nastave marketinga i tako se okušali u rješavanju realnih problema. Za nemali broj studenata, zahvaljujući dobrim idejama i angažman, EFRI partneri iz gospodarstva postali su njihovi prvi poslodavci u struci.
Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više