Nikola Stjepan Gabrić: Stručna praksa u digitalnoj agenciji Marke Thing d.o.o.
Iako kolegij Stručna praksa na prijediplomskom studiju u trenutku upisivanja treće godine studija nije bio obavezan, želja za
stjecanjem praktičnog iskustva u području digitalnog marketinga motivirala
me da je odaberem.
Moj put prema stručnoj praksi u Digitalnoj Agenciji Markething započeo je kad
sam putem LinkedIna pola godine prije početka prakse upoznao mog budućeg mentora Miška Macolića
Tomičića, vlasnika agencije Markething.
Povezali smo se zbog jedne objave, a
on mi je pružio kvalitetne i vrijedne savjete oko SEO-a i predstavio svoju
agenciju.
Kad je došlo vrijeme za odabir mjesta prakse, bez razmišljanja sam se javio
gospodinu Macoliću Tomičiću, i brzo smo dogovorili sve detalje.
Praksa u Markethingu pružila mi je jedinstveno iskustvo i otvorila vrata
praktičnom svijetu digitalnog marketinga i rada u marketinškoj agenciji. Tijekom
prakse koja se odvijala online, imao sam priliku raditi na raznim zadacima i
projektima.
Samostalno sam radio na projektu Essence Of Croatia, gdje sam uz pomoć
mentora i ostalih kolega osmislio novi logo i boje brenda, redizajnirao UI,
poboljšao UX web stranice, pisao blogove i optimizirao sadržaj za tražilice
(SEO). Uz ovaj projekt, također sam pisao tekstove za Schneider Electric i Autowill
Rent-a-Car čime su se poboljšale pozicije na Googleu za njihove proizvode i
usluge. Sudjelovao sam u jutarnjim sastancima, gdje smo raspravljali o planovima za taj
dan i razmjenjivali ideje. Ova interakcija s kolegama je inspirirala nove ideje i
poticala kreativnost.
Naučio sam važnost timskog rada u agencijskom okruženju. Timovi ovise jedni
o drugima i brza prilagodba i suradnja često su ključni za rješavanje izazova koji
se pojavljuju tijekom projekata.
Moj radni dan bio je dinamičan i ispunjen različitim aktivnostima. Svako jutro sam
sudjelovao na sastanku kako bih saznao planove i zadatke za taj dan. Tijekom
dana, radio sam na projektima, sudjelovao na sastancima s kolegama te učio
nove digitalne marketinške tehnike i alate.
Praksa me naučila da je agencijski život uvijek pun izazova i da je važno biti
spreman na improvizaciju.
Nakon završetka stručne prakse, duboko sam uvjeren u važnost ovakvih
iskustava za studente. Praksa mi je omogućila da primijenim teorijsko znanje
dobiveno na fakultetu na stvarnim projektima i razvijem praktične vještine u
digitalnom marketingu.
U zaključku, moja odluka da upišem kolegij Stručna praksa bila je
izvanredno iskustvo koje me obogatilo znanjem i vještinama o svijetu digitalnog
marketinga, timskom radu u agenciji i naravno novu priliku za posao.