Nikola Stjepan Gabrić: Stručna praksa u digitalnoj agenciji Marke Thing d.o.o.

Nikola Stjepan Gabrić: Stručna praksa u digitalnoj agenciji Marke Thing d.o.o.

Iako kolegij Stručna praksa na prijediplomskom studiju u trenutku upisivanja treće godine studija nije bio obavezan, želja za stjecanjem praktičnog iskustva u području digitalnog marketinga motivirala me da je odaberem.
 
Moj put prema stručnoj praksi u Digitalnoj Agenciji Markething započeo je kad sam  putem LinkedIna pola godine prije početka prakse upoznao mog budućeg mentora Miška Macolića Tomičića, vlasnika agencije Markething.
 
Povezali smo se zbog jedne objave, a on mi je pružio kvalitetne i vrijedne savjete oko SEO-a i predstavio svoju agenciju. Kad je došlo vrijeme za odabir mjesta prakse, bez razmišljanja sam se javio gospodinu Macoliću Tomičiću, i brzo smo dogovorili sve detalje.
 
Praksa u Markethingu pružila mi je jedinstveno iskustvo i otvorila vrata praktičnom svijetu digitalnog marketinga i rada u marketinškoj agenciji. Tijekom prakse koja se odvijala online, imao sam priliku raditi na raznim zadacima i projektima. Samostalno sam radio na projektu Essence Of Croatia, gdje sam uz pomoć mentora i ostalih kolega osmislio novi logo i boje brenda, redizajnirao UI, poboljšao UX web stranice, pisao blogove i optimizirao sadržaj za tražilice (SEO).  Uz ovaj projekt, također sam pisao tekstove za Schneider Electric i Autowill Rent-a-Car čime su se poboljšale pozicije na Googleu za njihove proizvode i usluge. Sudjelovao sam u jutarnjim sastancima, gdje smo raspravljali o planovima za taj dan i razmjenjivali ideje. Ova interakcija s kolegama je inspirirala nove ideje i poticala kreativnost. Naučio sam važnost timskog rada u agencijskom okruženju. Timovi ovise jedni o drugima i brza prilagodba i suradnja često su ključni za rješavanje izazova koji se pojavljuju tijekom projekata. Moj radni dan bio je dinamičan i ispunjen različitim aktivnostima. Svako jutro sam sudjelovao na sastanku kako bih saznao planove i zadatke za taj dan. Tijekom dana, radio sam na projektima, sudjelovao na sastancima s kolegama te učio nove digitalne marketinške tehnike i alate. Praksa me naučila da je agencijski život uvijek pun izazova i da je važno biti spreman na improvizaciju.
 
Nakon završetka stručne prakse, duboko sam uvjeren u važnost ovakvih iskustava za studente. Praksa mi je omogućila da primijenim teorijsko znanje dobiveno na fakultetu na stvarnim projektima i razvijem praktične vještine u digitalnom marketingu. U zaključku, moja odluka da upišem kolegij Stručna praksa bila je izvanredno iskustvo koje me obogatilo znanjem i vještinama o svijetu digitalnog marketinga, timskom radu u agenciji i naravno novu priliku za posao.

Kalendar

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više