Sveučilišni specijalistički studij Marketing menadžment predviđen je u trajanju od jedne (1) akademske godine.Uvjeti upisa na studijPravo upisa na sveučilišni specijalistički studij imaju pristupnici koji su završili sveučilišni dodiplomski studij u trajanju od četiri godine (po starom programu) i studenti koji su završili diplomski studij u trajanju od pet godina (po novom programu) i postigli prosječnu ocjenu 3,5 ili više, te znaju jedan svjetski jezik.Pristupnici s nižom prosječnom ocjenom od 3,5 mogu ostvariti pravo upisa uz pismenu preporuku dvojice nastavnika s dodiplomskog tj. diplomskog studija.U slučaju većeg broja prijava pojedine akademske godine od optimalnog, prednost upisa imaju kandidati s boljim prosjekom ocjena na diplomskom tj. dodiplomskom studiju.Kompetencije polaznika po završetku studijaZnanje o implementaciji marketing koncepcije u tržišnoj ekonomiji smatra se ključnim čimbenikom uspjeha profitnih i neprofitnih organizacija, velikih i organizacija manjih dimenzija. Stoga i transfer znanja koji se ostvaruje studiranjem na sveučilišnom specijalističkom studiju Marketing menedžment polaznicima pruža mogućnosti da doprinesu napretku organizacija u kojima djeluju.Polaznicima koji završe predmetni studij stečeno znanje tijekom studija pruža mogućnost za široki spektar razvoja i realizacije karijere na različitim poslovima i projektima marketinga kao na primjer razvoju novih proizvoda i/ili usluge, segmentaciji tržišta, stvaranju marke proizvoda, istraživanju tržišta, poslovima vezanim za plasman proizvoda i usluga, specijalizaciju u poslovnom marketingu, definiranju projekata komuniciranja s tržištem i drugo.Akademski naziv
Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više