Važnost kreiranja marke proizvoda baziranih na prirodnim i tradicionalnim resursima


Voditeljica projekta
prof. dr. sc. Ivana First Komen, ivana.first.komen@efri.hr 
Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet

Suradnici
Nina Grgurić Čop, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
dr. sc. Dina Lončarić, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Mei Rose, University of Alaska Anchorage, Anchorage, AK
Sanja Stamenić Oštrić, Solana Nin

 
Doktorandi
Marcela Mišura, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet
 
Sažetak
Cilj istraživanja je prikupiti spoznaje koje će pomoći malim proizvođačima prirodnih i tradicionalnih proizvoda ojačati svoju tržišnu poziciju na domaćem i inozemnom tržištu na način da grade marku, a priču o marci vežu uz identitet Hrvatske kao tradicijske i kulturnom baštinom bogate zemlje. Navedeno doprinosi očuvanju prirodnih i tradicionalnih resursa te jačanju održivog gospodarstva.//Projekt traži odgovor na 3 istraživačka pitanja. Prvo, koji su  činitelji uspjeha pojedinih brandiranih prirodnih i tradicionalnih proizvoda? U tu svrhu provesti će se dubinska analiza 5 primjera dobre prakse. Drugo,  kako brendirani prirodni i tradicionalni proizvodi doprinose jačanju poželjnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije? Odgovor će se dobiti anketnim istraživanjem među turistima. Treće, kakav identitet marke prirodnih i tradicionalnih proizvoda i koja vrijednost (ručno izrađeni /organski/ hrvatski/ prirodni/ tradicionalni) su potrošačima najvažnije kod takvih proizvoda. Odgovor se traži anketnim upitnikom među domaćim potrošačima i turistima kao potrošačima.//Istraživački tim čine iskusni istraživači, doktoranadi i istraživači iz prakse. Iskusni istraživači su specijalizirani u pojedinom segmentu izučavane tematike, a dolaze s različitih instituciju unutar i van UNIRI. Opisana različitost smatra se dobrim preduvjetom za ostvarenje planiranih rezultata istraživanja, mobilnosti i transfer znanja s iskusnijih na mlađe, s UNIRI i na UNIRI, te sa znanstvenih institucija na praksu.//Rezultati projekta će biti objavljeni na 5 međunarodnih konferencija, te u 5 a1 časopisa. Planirana je i organizacija znanstveno-stručnog skupa namijenjenog diseminaciji rezutata istraživanja proizvođačima prirodnih i tradicionalnih proizvoda i predstavnicima relevantni institucija. Konačno, planirana jei izrada programa cjeloživotnog učenja za projektom adresiranu ciljnu skupinu.//Projekt je u potpunosti vezan za 5. prioritetno područje pametne specijalizacije Sveučilišta.





Kalendar

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više