Više o programu

Više o programu

Ako ste strastveni mali proizvođač, stvaratelj unikatnih proizvoda poput nakita, suvenira, OPG-ovih proizvoda ili kozmetike i tražite način kako postići veću vidljivost na tržištu i privući nove kupce, došli ste na pravo mjesto.

Iako raste potražnja za prirodnim i tradicionalnim proizvodima, s porastom konkurencije postaje izazov ostvariti tržišnu prepoznatljivost i povećati prodaju. Uz to, trendovi u svijetu marketinga brzo se mijenjaju, što može predstavljati izazov u koraku s njima. Kombinacija pravih marketinških aktivnosti ključna je za postizanje visoke kvalitete proizvoda, no ponekad je teško donositi dugoročne odluke bez potrebnih vještina i znanja.

Ekonomski fakultet u Rijeci nudi program cjeloživotnog obrazovanja koji malim proizvođačima proizvoda povezanih s lokalnom tradicijom i prirodnim resursima može pomoći u postizanju visoke tržišne vrijednosti proizvoda. Kroz program, sveučilišni profesori, stručnjaci iz prakse i predstavnici uspješnih malih proizvođača podijelit će s vama alate i strategije za povećanje uspješnosti vaših proizvoda na tržištu. Veliki naglasak staviti će se na prikaz uspješnih primjera iz prakse i vlastito iskustvo profesionalnog uspjeha.

Program je namijenjen:

1. Pojedincima koji se žele usavršavati u području marketinga malih proizvođača
2. Postojećim i budućim nositeljima OPG-a
3. Proizvođačima prirodnih, tradicionalnih, domaćih, autohtonih i sl. proizvoda

 
 
Izvođenje i trajanje programa: 
Program uključuje 26 sati interaktivnih predavanja, radionica i panel rasprava i obuhvaća sljedeće teme: 
  • Strateški pristup tržištu
  • Marketing na digitalnim medijima
  • Važnost dizajna i označavanja proizvoda
  • Odabir kanala prodaje i definiranje cijena 
  • Iskustveni marketing
  • Razvoj malog poduzetnika
  • Primjeri dobre prakse 
Predviđeno je da se program izvodi jednom godišnje, tijekom 6 tjedana između studenog i ožujka (radnim danom popodne) i to veći dio predavanja na Ekonomskom fakultetu, a manji online. Program se odvija u malim grupama (cca. 15 polaznika), a predavanja su prilagođena djelatnostima polaznika. Kroz dijalog, radionice i individualne refleksije, razmatraju se poslovni izazovi polaznika te temeljem njih predlažu konkretni koraci za unaprjeđenje poslovanja. Ovakva struktura programa iziskuje relativno mali vremenski angažman polaznika, a opet dovoljno vremena za promišljanje o načinima primijene prezentiranog sadržaj te upoznavanje i povezivanje s ostalim polaznicima i predavačima. 
 
Točan raspored s datumima, temama i mjestom izvođenja se objavljuje 2 tjedna prije početka svakog ciklusa pod Novosti.  
 
Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:
  • Kritički prosuditi mogućnosti primjene marketinga u vlastitom poslovanju
  • Predložiti optimalan marketing miks za svaku odabranu ciljnu skupinu
  • Vrednovati kvalitetu digitalne komunikacije svog poslovnog subjekta
Cijena programa iznosi 371,62 EUR.
 
Dojam polaznika 1. ciklusa programa održanog u Otočcu:
 
"Edukacija koju sam imala priliku pohađati obuhvaćala je niz tema, bilo je baš kompleksno i šaroliko. Budući da ja nisam studirala te nisam imala niti priliku slušati predavanja od vrsnih profesora, a ne krećem se u krugu uspješnih poduzetnika, malo sam bila u strahu kako ću se snaći i hoću li ih uopće razumjeti. Međutim, sve je bilo tako tečno prezentirano, jednostavno i razumljivo, a gosti poduzetnici, koliko god veliki i uspješni, predstavili su nam svoje skromne početke i daljnji, često trnovit put, ali sve uz pouku - ako sam mogao ja, sigurno možete i vi, jer ja nisam ništa bolji od vas samo sam puno radio i učio upravo od ovakvih predavača i profesora kao i vi danas! Ovakve edukacije nisu zamjena za fakultet ali su jako dobre smjernice, jako dobra pomoć za one koji žele više! Iskrena preporuka svima!"

Danijela Tonković, Poklon galerija Danijela, Otočac

"Ova mi je edukacija donijela priliku usavršavati svoja znanja uz renomirane stručnjake na raznim područjima. Vidjeti razvojni put kroz "primjere dobre prakse" nekih od dobro poznatih proizvoda sada već svjetske reputacije bilo je u isto vrijeme motivirajuće i ohrabrujuće. Doista se nadam da će i moja Gacka i Lika postati zemlja prilika kroz razne poticaje i potpore kako bi svoje ideje uz pomoć stečenog znanja mogla i valorizirati. Topla preporuka svima - upišite ovu edukaciju i učite od najboljih. Većina odličnih poslovnih priča jednom su bile samo ideje, a uz pomoć stručnjaka lakše je kročiti putem uspjeha!"      

Tamara Jurković, mag oec., Turistička agencija Tamara, Otočac

 

NOVOSTI             PRIJAVA NA PROGRAM          KONTAKT   

 



Kalendar

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više