Panel „KOMUNIKACIJA KAO KLJUČ USPJEHA - INSTANT PORUKE VS. TRAJNE VRIJEDNOSTI“

Panel „KOMUNIKACIJA KAO KLJUČ USPJEHA - INSTANT PORUKE VS. TRAJNE VRIJEDNOSTI“

Panelistice sedmog panela „KOMUNIKACIJA KAO KLJUČ USPJEHA - INSTANT PORUKE VS. TRAJNE VRIJEDNOSTI" su Angela Buljan Šiber, Ivana Galić Baksa i Majda Žujo

 

Sedmi panel u sklopu projekta „21 put prema uspjehu" u okviru tematske cjeline Žene u kreativnoj industriji i kulturi nosi naslov „Komunikacija kao ključ uspjeha – instant poruke vs. trajne vrijednosti", a održat će se u četvrtak, 3. ožujka s početkom u 18h u DoubleTree by Hilton Hotelu u Zagrebu, sa live-streamom na Entrio platformi. Panelistice ovog panela bit će Angela Buljan Šiber, Ivana Galić Baksa, Majda Žujo, a moderatorice panela su Manuela Šola i Vedrana Likan.

 

Angela Buljan Šiber vlasnica je izone.agency  za digitalni marketing, Predsjednica Uprave HURA-e (Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje) i IAB-a Hrvatska (Udruge za interaktivni marketing) te je članica organizacijskog odbora marketinškog festivala Dani komunikacija. Voli znanost jednako koliko i business pa već preko 20 godina radi, studira i predaje. Diplomirala je psihologiju, magistrirala marketing, pohađala pred-doktorski program iz organizacijskog ponašanja na NYU, a doktorski iz organizacijske psihologije (na temu rodnih razlika u menadžerskom odlučivanju) će, nada se, završiti prije mirovine J Smatra da su volontiranje i društveni aktivizam temelj za normalan i pametan napredak civilizacije, i zato je to jako bitan dio njenog života.

 

Ivana Galić Baksa recentno je imenovana na poziciju  direktorice marketinga i komunikacija United Medie, vodeće medijske kompanije u jugoistočnoj Europi, kojoj pripada Nova TV. Ivana ima 20 godina iskustva na rukovodećim pozicijama u domeni marketinga i komunikacija. Na Novoj TV Ivana već gotovo 7 godina vodi najuspješniji marketinški i komunikacijski tim u medijskoj industriji, a tu će funkciju i dalje obnašati. Prije nego što se pridružila Nova TV grupi, 4 godine je rukovodila odjelom marketinških komunikacija u telekomu VIPnet (sada A1). Pet godina je bila na čelu marketinške agencije, te prije toga na poslovima produkcije i brand managementa u hrvatskoj produkcijskoj kući Croatia Film.

 

Majda Žujo je direktorica Identiteta i komuniciranja u najvećoj banci u Hrvatskoj – Zagrebačkoj banci. Diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti, a svoj profesionalni put započela je u novinarstvu. Iako novinarstvo još uvijek smatra najljepšim zanimanjem na svijetu, redakciju je prije 8 godina zamijenila jednako zanimljivim i dinamičnim odnosima s javnošću. Dok se trudi balansirati između ta dva svijeta, baterije najčešće puni na putovanjima, a inspiraciju crpi osvajajući planinske vrhove.

 

 Link za preuzimanje besplatnih ulaznica za sudjelovanje uživo ili online je ovdje: https://www.entrio.hr/event/komunikacija-kao-kljuc-uspjeha-instant-poruke-vs-trajne-vrijednosti-10806

Kalendar

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više