Lora Buršić: Stručna praksa u Infobipu d.o.o.

Lora Buršić: Stručna praksa u Infobipu d.o.o.

Stručna praksa u prvom hrvatskom jednorogu - Infobipu, predstavljala je jedinstveno iskustvo koje mi je otvorilo vrata praktičnom svijetu poslovanja i dublje razumijevanje informacijske tehnologije. Tijekom ovih 450 sati prakse u Vodnjanu imala sam priliku surađivati s inozemnim kolegama što svakako obogaćuje osobni razvoj.


Moja motivacija za praksu u Infobipu bila je želja da steknem praktično iskustvo koje bi nadopunilo teorijsko znanje koje sam stekla na Fakultetu. Kroz ovu praksu ostvarila sam taj cilj, i još više - otvorila se mogućnost zapošljavanja u ovom dinamičnom poduzeću.


Radila sam poslove klasifikacije SMS poruka u svrhu optimizacije infobipovog SMS Firewall sustava, uključujući testiranje poruka, njihovu segregaciju na platformi za različite države i razvoj koda za automatizaciju specifičnih zadataka i sl. Moje temeljno informatičko znanje stečeno na Fakultetu bilo je ključno u obavljanju ovih zadataka, a mentorstvo stručnjaka iz Infobipa pomoglo mi je brzom usvajanju novih vještina.


Vrijedna lekcija koje sam naučila tijekom prakse bila je važnost timskog rada i neprestanog učenja. Takvo iskustvo potaknulo me da odaberem temu za svoj diplomski rad pod nazivom "Utjecaj kulturoloških razlika na pregovore i poslovanje IT sektora u Istarskoj županiji". Ova tema se činila prikladnom jer je Infobip istarsko poduzeće, a suočava se s različitim kulturološkim izazovima u međunarodnom poslovanju.


Nakon završetka stručne prakse i zaposlenja, jasno je koliko kolegij Stručne prakse od iznimne važnosti kako za svakog studenta tako i za potencijalnog poslodavca, jer se u tom periodu studentima pruža prilika za stjecanje praktičnog iskustva te nastavak rada u već poznatom okruženju. Osim toga, praksa studentima omogućava da razvijaju komunikacijske vještine, timski rad, rješavanje problema i adaptaciju na radnu okolinu, što su ključni čimbenici za ulazak na tržište rada i ostvarivanje uspješne karijere.

Calendar

This website uses cookies to provide a better user experience and functionality. Find out more