Home
About us
Student billboard & Faculty news
Introduction
Administrative and technical staff
Eco EFRI
International activites
Press clipping
Charity work
Legal Framework
Javna objava o trošenju sredstava proračunskih korisnika
Recruitment selection process
Study Programs in English
Search
EFRI Gospodarski forum
EFRI Gospodarski forum 2023
Study Programs in English
Search
EDT konferencija
Zbornik radova EDT konferencije
Study Programs in English
Search
Study programs
Integrated undergraduate and graduate study
Undergraduate studies
Graduate studies
Postgraduate studies
Online studies
Study Programs in English
City of Rijeka
Study Programs in English
Search
Professors & Research
Conferences organized by EFRI
Teaching staff
EFRI EXCLUSIVE papers
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci/ Proceedings of Rijeka Faculty of Economics
Projects
Centre for Health economics and Pharmacoeconomic
Faculty Council
Scientific conferences
Intranet
Study Programs in English
Search
Life at EFRI
ALUMNI EFRI
Health & Wellbeing
EFRI sport
Student associations
Summer School
Life Long Learning
Library
Student mobility and Internationalization
Study Programs in English
Search
The Career Centre
About
Od Fakulteta do zaposlenja - iskustva studenata
Events and Activities
Cooperation with Business Community
Project CEZAR
Internship
EFRI stars
Job announcement
Contact
Study Programs in English
Search
Contact us
Working hours
Izjava o digitalnoj pristupačnosti
Ask us
How to reach us?
Access to informations
Data Protection Officer
Privacy statement
Study Programs in English
Search
Photo album
You are here
Study programs
Postgraduate studies
Postgraduate specialist studies (MBA)
Marketing management
Program
(available only in the Croatian language)
Studenti moraju položiti sve
obvezne ispite
, kao i
dva (2) izborna kolegija
koja biraju između ponuđenih izbornih kolegija ovoga Studija.
Umjesto ponuđenih izbornih kolegija studenti mogu izabrati kolegije sličnih i/ili usporedivih poslijediplomskih studija na drugim Sveučilištima.
Studenti imaju obvezu napisati i
seminarski rad
te
kritički prikaz s temom
koju izabiru u dogovoru s predmetnim nastavnikom.
Studij završava izradom i obranom
završnog rada.
All semesters
1. semester
2. semester
Compulsory courses::
ECTS
Lectures
Seminares
Practice
Type
Marketing informacijski sustav
6
24
6
0
Compulsory
Komponente marketing-informacijskog sustava. Ciljevi gospodarskog subjekta i donošenje marketing-odluka. Definiranje strukture marketing-informacijskog sustava. Utvrđivanje baza podataka (internih, eksternih) i računalskih aplikacija, te razrješavanje organizacijskih problema vezanih za uspostavljanje marketing-informacijskih sustava. Evolucijske razine marketing-informacijskog sustava.
Marketing-istraživanja. Istraživanje tržišta. Proces istraživanja tržišta. Izvori podataka. Utvrđivanje problema, definiranje cilja istraživanja, izbor uzorka, prikupljanje podataka, priprema i obrada podataka, testiranje hipoteza i prezentacija rezultata istraživanja. Metode ispitivanja, metode promatranja i eksperimentalne metode. Predviđanje tržišnih kretanja. Primjena istraživanja tržišta.
Marija Ham
Chair:
E-mail:
marija.ham@gmail.com
Phone:
Marcel Meler
Chair:
E-mail:
mmeler@efos.hr
Phone:
Politika marketing miksa
6
24
6
0
Compulsory
Koncept marketing miksa. Proizvod kao element marketing miksa. Kvaliteta proizvoda u funkciji ostvarivanja konkurentske prednosti. Poslovne odluke u raznim fazama životnog vijeka proizvoda. Proces razvoja novog proizvoda. Stvaranje marke proizvoda. Upravljanje marketinškim kanalima. Odrednice kreiranja i modifikacije kanala. Postavljanje budžeta za kanale prodaje. Utvrđivanje ciljnog auditorija, određivanje ciljeva komuniciranja s tržištem, kanali komuniciranja, budžet komuniciranja, mjerenje efekata komuniciranja. Utvrđivanje kombinacije elemenata promocijskog spleta. Utjecaj potražnje, ponude i snaga iz okruženja na odluke o cijenama.
Jasmina Dlačić
, PhD, Associate Professor
Chair:
34/II
E-mail:
jasmina.dlacic@efri.uniri.hr
Phone:
(051) 355 138
Proces marketinga
6
24
6
0
Compulsory
Zakonitosti tržišta i marketing. Analiza situacije. Utvrđivanje snaga i slabosti gospodarskog ili drugog subjekta. Analiza prijetnji i mogućnosti iz okruženja. Analiza ponašanja kupaca. Studij konkurencije. Predviđanje tržišnog potencijala i prodaje.
Definiranje misije i ciljeva poslovanja. Segmentacija tržišta i izbor ciljnog tržišta. Odluke o pozicioniranju. Izbor marketing strategije. Strategija razvoja proizvoda i tržišta, vertikalne marketing strategije.
Kontrola marketing aktivnosti. Vrste kontrole. Utvrđivanje mjerila kontrole, usporedba realiziranih i planiranih veličina, ispravke odstupanja.
Implementacija i organizacija marketing aktivnosti. Odabir primjerene organizacije marketing aktivnosti.
Bruno Grbac
, Professor emeritus
Chair:
E-mail:
Phone:
Jasmina Dlačić
, PhD, Associate Professor
Chair:
34/II
E-mail:
jasmina.dlacic@efri.uniri.hr
Phone:
(051) 355 138
Simulacija marketinga
6
24
6
0
Compulsory
Na osnovu računalnog programa simulira se situacija na tržištu na kojem djeluje više konkurenata. Studenti u funkciji marketing menadžera donose odluke na osnovu analize mogućnosti pojedinog poduzeća.
Marketing odluke donose se za određeno razdoblje. Odluke se odnose na razna područja marketinga od istraživanja tržišta do odluka koje se vezuju na politiku proizvoda, cijena, distribucije i promocije.
Ivana First Komen
, PhD, Full Professor
Chair:
58/III
E-mail:
ivana.first.komen@efri.uniri.hr
Phone:
(051) 355 169
Kritički prikaz
1
0
0
0
Compulsory
Seminarski rad
2
0
0
0
Compulsory
Završni rad
25
0
0
0
Compulsory
Elective course 1:
ECTS
Lectures
Seminares
Practice
Type
E-marketing
4
16
4
0
Elective
Elektronički marketing (Pojmovno određenje; Tehnike e -marketinga; e- Marketing informacijski sustav; Marketing – istraživanja);
Poslovno obavještavanje i obavještavanje o tržištima (e –business intelligence; web mining);
Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta
Ponašanje potrošača na internetu
Kreiranje potrošačkih vrijednosti na internetu (Proizvodi u e-okruženju; Obilježja i prednosti e – proizvoda; Nove strategije mix-a proizvoda za e-tržište);
E – komunikacija (e- AIDA model; Sastavnice Internet oglašavanja; Modeli i sredstva oglašavanja na Internetu; Nositelji oglašavanja na web-u; Televizija i radio na internetu; Nove vrste oglašavanja; Odnosi s javnošću na Internetu; Mjerenje učinkovitosti interaktivnih medija; Modeli plaćanja oglašavanja na web-u);
E – distribucija (funkcije distribucijskog kanala; poslovni modeli e- kanala);
Poslovni modeli na internetu
Plaćanje u elektroničkoj trgovini (Kreditna kartica; Elektronički novčanik; Elektronička gotovina; Pametna kartica);
Uslužni modeli na internetu (e – Bankarstvo; e – Learning)
Slučajevi primjene e-marketinga
Antun Biloš
, PhD, Associate Professor
Chair:
E-mail:
Phone:
Drago Ružić
Chair:
E-mail:
ruzic@efos.hr
Phone:
Korporativne komunikacije
4
16
4
0
Elective
• Osnove i razvoj korporativnih komunikacija
• Teorija dionika i upravljanje odnosima sa dionicima
• Aktivnosti komunikacija sa eksternim i internim grupama dionika
• Specifičnosti marketinških komunikacija
• Specifičnosti komunikacija u digitalnom okruženju
• Strategije korporativnih komunikacija
• Izgradnja i upravljanje korporativnom markom
• Vještina komunikacije i javni nastup
Slavica Cicvarić Kostić
, PhD, Associate Professor
Chair:
E-mail:
Phone:
Marketing okruženje
4
16
4
0
Elective
Tržište i njegove karakteristike. Funkcija i tipologija tržišta. Definiranje i analiza snaga makromarketinškog okruženja. Obrada utjecaja demografskih, političkih, ekonomskih, pravnih, društvenih i snaga tehnologije na marketinšku strategiju, te poslovanje gospodarskih i drugih subjekata.
Definiranje i analiza utjecajnih snaga mikromarketinškog okruženja. Uloga dobavljača u stvaranju nove vrijednosti. Analiza direktnih i indirektnih konkurenata. Obrada uloge i značenja distributera u procesu razmjene. Kupci kao ključna snaga u marketinškom okruženju. Karakteristike kupaca proizvoda poslovne potrošnje i kupaca proizvoda krajnje potrošnje.
Maja Martinović
, PhD, Associate Professor
Chair:
E-mail:
Phone:
Marketing usluga
4
16
4
0
Elective
Marketing usluga - specifičnosti i značajke. Marketing miks uslužnog poduzeća. Politika ponude usluga. Koncepcijska razrada: problematika kvalitete ponude. Menadžment ponude. Politika komuniciranja: kompleksnost, sredstva strategije, ciljevi. Politika cijena usluga, odlučivanje o cijenama, cijena i strategija konkurentnosti. Mreža distribucije usluga i marketing, strategija razvitka prodajne mreže usluga, mjesto i uloga marketinga u organizaciji mreže, utjecaj mreže na marketing. Organizacijska provedba marketinga u uslužnom poduzeću.
Marketing u uslužnim djelatnostima: marketing osiguranja, marketing bankarstva, marketing pomorskog gospodarstva, marketing trgovine, marketing ugostiteljstva i turizma.
Lidija Bagarić
, PhD, Assistant Professor
Chair:
E-mail:
Phone:
Neprofitni marketing
4
16
4
0
Elective
Djelovanje neprofitnih organizacija: neprofitne organizacije i društvo
Povezanost marketinga i društva
Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama
Planiranje i razvoj marketinga u neprofitnim organizacijama
Marketing miks u neprofitnim organizacijama.
Specifičnosti marketinga u neprofitnim organizacijama
Društveni marketing
Makromarketing
Jasmina Dlačić
, PhD, Associate Professor
Chair:
34/II
E-mail:
jasmina.dlacic@efri.uniri.hr
Phone:
(051) 355 138
Održivi marketing
4
16
4
0
Elective
- Održivi razvoj – pojam i značajke
- Razvoj i pojam održivog marketinga
- Koncept i elementi održivog marketinga
- Održivost i ponašanje potrošača
- Održivost i marketinške strategije
- Održivost i marketing-miks
- Mogućnosti primjene održivog marketinga u suvremenim uvjetima
- Buduće smjernice razvoja održivog marketinga
Marija Ham
Chair:
E-mail:
marija.ham@gmail.com
Phone:
Osvajanje međunarodnog tržišta
4
16
4
0
Elective
Orijentacija na međunarodno tržište (ocjena kompetentnosti i potencijala ponude).
Strategije ulaska na međunarodno tržište (okosnica nastupa na međunarodnom tržištu, ostvarivanje konkurentske prednosti, alternative ulaska na međunarodno tržište).
Širenje poslovanja na međunarodnom tržištu (strateška osnova za širenje na međunarodnom tržištu, redefiniranje ciljnog tržišta i repozicioniranje, strategije modifikacije elemenata marketinškog miksa, organizacijska struktura i kultura).
Ponašanje potrošača i poslovnih kupaca
4
16
4
0
Elective
Uvod u ponašanje potrošača. Definiranje ponašanja potrošača. Determinante ponašanja potrošača. Ponašanje potrošača i marketinške strategije. Istraživanje ponašanja potrošača. Metodologije i instrumenti istraživanja ponašanja potrošača. Proces i provođenje istraživanja. Primjena dobivenih informacija u donošenju marketinških odluka. Eksterni utjecaji na ponašanje potrošača i marketinške implikacije. Kultura, kroskulture i subkulture. Društveni staleži. Referentne grupe i obitelj. Dob i spol potrošača. Interni utjecaji i ponašanje potrošača: Motivacija i emocije. Izloženost, pažnja i percepcija. Stavovi. Obilježja ličnosti, vrijednosti i stil života. Učenje. Znanje i razumijevanje. Primjene u marketingu. Proces donošenja odluke o kupovini i marketinške primjene: Spoznaja problema. Traženje informacija. Procjena alternativa i izbor. Izbor prodajnog mjesta i kupnja. Poslijekupovni procesi. Zadovoljstvo potrošača. Primjene u marketingu. Ponašanje organizacijskog kupca: Specifičnosti procesa kupovine organizacijskog kupca. Oblici kupovine. Čimbenici koji utječu na ponašanje poslovnog kupca. Proces odlučivanja o kupnji organizacijskog kupca i strategija kupovine. Primjene u marketingu. Analiza potrošača i marketinška strategija: Segmentacija tržišta i pozicioniranje proizvoda. Ponašanje potrošača i strategija proizvoda. Ponašanje potrošača i strategija marketinške komunikacije. Ponašanje potrošača i strategija cijena. Ponašanje potrošača i strategija distribucije. Posebna područja ponašanja potrošača: Simbolizam i ponašanje potrošača. Tamna strana ponašanja potrošača i marketinške implikacije.
Tanja Kesić
Chair:
E-mail:
tanja.kesic@efzg.hr
Phone:
Mirela Mihić
Chair:
E-mail:
mirela.mihic@efst.hr
Phone:
Strateško upravljanje markama
4
16
4
0
Elective
Važnost marke i koristi od marke
Identitet i vrijednosti marke
Ocjena potrebitosti stvaranja marke (korporativne vs. proizvodne)
Strategije upravljanjem markama u fazi nastajanja
Strategije upravljanjem markama u fazi rasta i zrelosti
Strateško Upravljanje portfeljem marki
Vrijednost i mjerenje vrijednosti marke
Emocionalni i senzorno upravljanje markama, te sociološki i kulturološki fenomeni marke
Ivana First Komen
, PhD, Full Professor
Chair:
58/III
E-mail:
ivana.first.komen@efri.uniri.hr
Phone:
(051) 355 169
Compulsory courses::
ECTS
Lectures
Seminares
Practice
Type
Marketing informacijski sustav
6
24
6
0
Compulsory
Komponente marketing-informacijskog sustava. Ciljevi gospodarskog subjekta i donošenje marketing-odluka. Definiranje strukture marketing-informacijskog sustava. Utvrđivanje baza podataka (internih, eksternih) i računalskih aplikacija, te razrješavanje organizacijskih problema vezanih za uspostavljanje marketing-informacijskih sustava. Evolucijske razine marketing-informacijskog sustava.
Marketing-istraživanja. Istraživanje tržišta. Proces istraživanja tržišta. Izvori podataka. Utvrđivanje problema, definiranje cilja istraživanja, izbor uzorka, prikupljanje podataka, priprema i obrada podataka, testiranje hipoteza i prezentacija rezultata istraživanja. Metode ispitivanja, metode promatranja i eksperimentalne metode. Predviđanje tržišnih kretanja. Primjena istraživanja tržišta.
Marija Ham
Chair:
E-mail:
marija.ham@gmail.com
Phone:
Marcel Meler
Chair:
E-mail:
mmeler@efos.hr
Phone:
Politika marketing miksa
6
24
6
0
Compulsory
Koncept marketing miksa. Proizvod kao element marketing miksa. Kvaliteta proizvoda u funkciji ostvarivanja konkurentske prednosti. Poslovne odluke u raznim fazama životnog vijeka proizvoda. Proces razvoja novog proizvoda. Stvaranje marke proizvoda. Upravljanje marketinškim kanalima. Odrednice kreiranja i modifikacije kanala. Postavljanje budžeta za kanale prodaje. Utvrđivanje ciljnog auditorija, određivanje ciljeva komuniciranja s tržištem, kanali komuniciranja, budžet komuniciranja, mjerenje efekata komuniciranja. Utvrđivanje kombinacije elemenata promocijskog spleta. Utjecaj potražnje, ponude i snaga iz okruženja na odluke o cijenama.
Jasmina Dlačić
, PhD, Associate Professor
Chair:
34/II
E-mail:
jasmina.dlacic@efri.uniri.hr
Phone:
(051) 355 138
Proces marketinga
6
24
6
0
Compulsory
Zakonitosti tržišta i marketing. Analiza situacije. Utvrđivanje snaga i slabosti gospodarskog ili drugog subjekta. Analiza prijetnji i mogućnosti iz okruženja. Analiza ponašanja kupaca. Studij konkurencije. Predviđanje tržišnog potencijala i prodaje.
Definiranje misije i ciljeva poslovanja. Segmentacija tržišta i izbor ciljnog tržišta. Odluke o pozicioniranju. Izbor marketing strategije. Strategija razvoja proizvoda i tržišta, vertikalne marketing strategije.
Kontrola marketing aktivnosti. Vrste kontrole. Utvrđivanje mjerila kontrole, usporedba realiziranih i planiranih veličina, ispravke odstupanja.
Implementacija i organizacija marketing aktivnosti. Odabir primjerene organizacije marketing aktivnosti.
Bruno Grbac
, Professor emeritus
Chair:
E-mail:
Phone:
Jasmina Dlačić
, PhD, Associate Professor
Chair:
34/II
E-mail:
jasmina.dlacic@efri.uniri.hr
Phone:
(051) 355 138
Simulacija marketinga
6
24
6
0
Compulsory
Na osnovu računalnog programa simulira se situacija na tržištu na kojem djeluje više konkurenata. Studenti u funkciji marketing menadžera donose odluke na osnovu analize mogućnosti pojedinog poduzeća.
Marketing odluke donose se za određeno razdoblje. Odluke se odnose na razna područja marketinga od istraživanja tržišta do odluka koje se vezuju na politiku proizvoda, cijena, distribucije i promocije.
Ivana First Komen
, PhD, Full Professor
Chair:
58/III
E-mail:
ivana.first.komen@efri.uniri.hr
Phone:
(051) 355 169
Kritički prikaz
1
0
0
0
Compulsory
Seminarski rad
2
0
0
0
Compulsory
Elective course 1:
ECTS
Lectures
Seminares
Practice
Type
E-marketing
4
16
4
0
Elective
Elektronički marketing (Pojmovno određenje; Tehnike e -marketinga; e- Marketing informacijski sustav; Marketing – istraživanja);
Poslovno obavještavanje i obavještavanje o tržištima (e –business intelligence; web mining);
Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta
Ponašanje potrošača na internetu
Kreiranje potrošačkih vrijednosti na internetu (Proizvodi u e-okruženju; Obilježja i prednosti e – proizvoda; Nove strategije mix-a proizvoda za e-tržište);
E – komunikacija (e- AIDA model; Sastavnice Internet oglašavanja; Modeli i sredstva oglašavanja na Internetu; Nositelji oglašavanja na web-u; Televizija i radio na internetu; Nove vrste oglašavanja; Odnosi s javnošću na Internetu; Mjerenje učinkovitosti interaktivnih medija; Modeli plaćanja oglašavanja na web-u);
E – distribucija (funkcije distribucijskog kanala; poslovni modeli e- kanala);
Poslovni modeli na internetu
Plaćanje u elektroničkoj trgovini (Kreditna kartica; Elektronički novčanik; Elektronička gotovina; Pametna kartica);
Uslužni modeli na internetu (e – Bankarstvo; e – Learning)
Slučajevi primjene e-marketinga
Antun Biloš
, PhD, Associate Professor
Chair:
E-mail:
Phone:
Drago Ružić
Chair:
E-mail:
ruzic@efos.hr
Phone:
Korporativne komunikacije
4
16
4
0
Elective
• Osnove i razvoj korporativnih komunikacija
• Teorija dionika i upravljanje odnosima sa dionicima
• Aktivnosti komunikacija sa eksternim i internim grupama dionika
• Specifičnosti marketinških komunikacija
• Specifičnosti komunikacija u digitalnom okruženju
• Strategije korporativnih komunikacija
• Izgradnja i upravljanje korporativnom markom
• Vještina komunikacije i javni nastup
Slavica Cicvarić Kostić
, PhD, Associate Professor
Chair:
E-mail:
Phone:
Marketing okruženje
4
16
4
0
Elective
Tržište i njegove karakteristike. Funkcija i tipologija tržišta. Definiranje i analiza snaga makromarketinškog okruženja. Obrada utjecaja demografskih, političkih, ekonomskih, pravnih, društvenih i snaga tehnologije na marketinšku strategiju, te poslovanje gospodarskih i drugih subjekata.
Definiranje i analiza utjecajnih snaga mikromarketinškog okruženja. Uloga dobavljača u stvaranju nove vrijednosti. Analiza direktnih i indirektnih konkurenata. Obrada uloge i značenja distributera u procesu razmjene. Kupci kao ključna snaga u marketinškom okruženju. Karakteristike kupaca proizvoda poslovne potrošnje i kupaca proizvoda krajnje potrošnje.
Maja Martinović
, PhD, Associate Professor
Chair:
E-mail:
Phone:
Marketing usluga
4
16
4
0
Elective
Marketing usluga - specifičnosti i značajke. Marketing miks uslužnog poduzeća. Politika ponude usluga. Koncepcijska razrada: problematika kvalitete ponude. Menadžment ponude. Politika komuniciranja: kompleksnost, sredstva strategije, ciljevi. Politika cijena usluga, odlučivanje o cijenama, cijena i strategija konkurentnosti. Mreža distribucije usluga i marketing, strategija razvitka prodajne mreže usluga, mjesto i uloga marketinga u organizaciji mreže, utjecaj mreže na marketing. Organizacijska provedba marketinga u uslužnom poduzeću.
Marketing u uslužnim djelatnostima: marketing osiguranja, marketing bankarstva, marketing pomorskog gospodarstva, marketing trgovine, marketing ugostiteljstva i turizma.
Lidija Bagarić
, PhD, Assistant Professor
Chair:
E-mail:
Phone:
Neprofitni marketing
4
16
4
0
Elective
Djelovanje neprofitnih organizacija: neprofitne organizacije i društvo
Povezanost marketinga i društva
Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama
Planiranje i razvoj marketinga u neprofitnim organizacijama
Marketing miks u neprofitnim organizacijama.
Specifičnosti marketinga u neprofitnim organizacijama
Društveni marketing
Makromarketing
Jasmina Dlačić
, PhD, Associate Professor
Chair:
34/II
E-mail:
jasmina.dlacic@efri.uniri.hr
Phone:
(051) 355 138
Održivi marketing
4
16
4
0
Elective
- Održivi razvoj – pojam i značajke
- Razvoj i pojam održivog marketinga
- Koncept i elementi održivog marketinga
- Održivost i ponašanje potrošača
- Održivost i marketinške strategije
- Održivost i marketing-miks
- Mogućnosti primjene održivog marketinga u suvremenim uvjetima
- Buduće smjernice razvoja održivog marketinga
Marija Ham
Chair:
E-mail:
marija.ham@gmail.com
Phone:
Osvajanje međunarodnog tržišta
4
16
4
0
Elective
Orijentacija na međunarodno tržište (ocjena kompetentnosti i potencijala ponude).
Strategije ulaska na međunarodno tržište (okosnica nastupa na međunarodnom tržištu, ostvarivanje konkurentske prednosti, alternative ulaska na međunarodno tržište).
Širenje poslovanja na međunarodnom tržištu (strateška osnova za širenje na međunarodnom tržištu, redefiniranje ciljnog tržišta i repozicioniranje, strategije modifikacije elemenata marketinškog miksa, organizacijska struktura i kultura).
Ponašanje potrošača i poslovnih kupaca
4
16
4
0
Elective
Uvod u ponašanje potrošača. Definiranje ponašanja potrošača. Determinante ponašanja potrošača. Ponašanje potrošača i marketinške strategije. Istraživanje ponašanja potrošača. Metodologije i instrumenti istraživanja ponašanja potrošača. Proces i provođenje istraživanja. Primjena dobivenih informacija u donošenju marketinških odluka. Eksterni utjecaji na ponašanje potrošača i marketinške implikacije. Kultura, kroskulture i subkulture. Društveni staleži. Referentne grupe i obitelj. Dob i spol potrošača. Interni utjecaji i ponašanje potrošača: Motivacija i emocije. Izloženost, pažnja i percepcija. Stavovi. Obilježja ličnosti, vrijednosti i stil života. Učenje. Znanje i razumijevanje. Primjene u marketingu. Proces donošenja odluke o kupovini i marketinške primjene: Spoznaja problema. Traženje informacija. Procjena alternativa i izbor. Izbor prodajnog mjesta i kupnja. Poslijekupovni procesi. Zadovoljstvo potrošača. Primjene u marketingu. Ponašanje organizacijskog kupca: Specifičnosti procesa kupovine organizacijskog kupca. Oblici kupovine. Čimbenici koji utječu na ponašanje poslovnog kupca. Proces odlučivanja o kupnji organizacijskog kupca i strategija kupovine. Primjene u marketingu. Analiza potrošača i marketinška strategija: Segmentacija tržišta i pozicioniranje proizvoda. Ponašanje potrošača i strategija proizvoda. Ponašanje potrošača i strategija marketinške komunikacije. Ponašanje potrošača i strategija cijena. Ponašanje potrošača i strategija distribucije. Posebna područja ponašanja potrošača: Simbolizam i ponašanje potrošača. Tamna strana ponašanja potrošača i marketinške implikacije.
Tanja Kesić
Chair:
E-mail:
tanja.kesic@efzg.hr
Phone:
Mirela Mihić
Chair:
E-mail:
mirela.mihic@efst.hr
Phone:
Strateško upravljanje markama
4
16
4
0
Elective
Važnost marke i koristi od marke
Identitet i vrijednosti marke
Ocjena potrebitosti stvaranja marke (korporativne vs. proizvodne)
Strategije upravljanjem markama u fazi nastajanja
Strategije upravljanjem markama u fazi rasta i zrelosti
Strateško Upravljanje portfeljem marki
Vrijednost i mjerenje vrijednosti marke
Emocionalni i senzorno upravljanje markama, te sociološki i kulturološki fenomeni marke
Ivana First Komen
, PhD, Full Professor
Chair:
58/III
E-mail:
ivana.first.komen@efri.uniri.hr
Phone:
(051) 355 169
Compulsory courses::
ECTS
Lectures
Seminares
Practice
Type
Završni rad
25
0
0
0
Compulsory
Undergraduate studies
NEW study program in Economics (enrollment in the 1st year from the ay 2021/2022)
Study program in Economics (held only in Croatian)
NEW study programs in Business Economics (enrollment in the 1st year from the ay 2021/2022)
Study program in Finances (held only in Croatian)
Study program in Marketing (held only in Croatian)
Study program in International Business (held in Croatian)
Study program in Management (held only in Croatian)
Study program in Entrepreneurship (held only in Croatian)
Study program in Finance online (held only in Croatian)
Study program in Management online (held only in Croatian)
Study program in Entrepreneurship online (held only in Croatian)
Study program in Economics (enrollment in the 1st year after the ay 2021/2022)
Study Program - Economics
Study programs in Business Economics (enrollment in the 1st year before the ay 2021/2022)
Online Undergraduate Degree Programs
Finance and Accounting
Marketing
International Business (held in Croatian language)
Management
Enterpreneurship
International Business (held in English language)
Graduate studies
Novi studijski program - Ekonomija (za upise od 2021./2022.)
SMJER - Ekonomija razvoja
Novi studijski program - Poslovna ekonomija (za upise od 2021./2022.)
SMJER - Financije
SMJER - Marketing
SMJER - Međunarodno poslovanje
SMJER - Menadžment
SMJER - Poduzetništvo
SMJER - Financije - ONLINE studij
SMJER - Menadžment - ONLINE studij
SMJER - Poduzetništvo - ONLINE studij
Programe for building studnets' competences
Postgraduate studies
Postgraduate specialist studies (MBA)
Energy Economics - MBA
Finance
Controlling
E-business Intelligence
Marketing management
Public Sector Management
Security Management in EU
Doing Business with the EU
Accounting
Business Success Management
Postgraduate doctoral study
PhD in Economics and business economics
The joint doctoral study programme
Study Programs in English
UNDERGRADUATE study program INTERNATIONAL BUSINESS
INTERNATIONAL BUSINESS - UNDERGRADUATE study program
International Business - list of Courses (ENROLLMENT IN THE 1ST YEAR BEFORE THE AY 2021/2022)
GRADUATE study program INTERNATIONAL BUSINESS
International Business - list of Courses (ENROLLMENT IN THE 1ST YEAR FROM THE AY 2021/2022)
Calendar
Press clipping
Press clipping
This website uses cookies to provide a better user experience and functionality.
Find out more